دانشکده مهندسی معدن - اخبار

 برگزاری کارگاه ایمنی کار با کوره ها و سامانه های دما بالا

 تاريخ: 05/10/00

 

بسمه تعالی
امور ایمنی دانشگاه صنعتی سهند برگزار می کند
 
کارگاه ایمنی کار با کوره ها و سامانه های دما بالا، جمعه 10/10/1400 ساعت 13-9
 
آخرین مهلت ثبت نام تا ساعت 10 روز چهارشنبه 8/10/1400  می باشد و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، لینک دوره برای دانشجویان تعریف می شود. دوره به صورت مجازی برگزار می‏شوند.
 
نحوه ثبت نام: مراجعه به آدرس http://sut.ac.ir/hse2/workshophome.aspx
 
برای ثبت نام، تصویر کارت دانشجویی (افرادی که کارت دانشجویی ندارند یک تصویر دلخواه) را در محل مورد نظر و همچنین به جای تصویر فیش پرداختی آپلود نموده و به جای شماره فیش و مبلغ فیش، شماره دانشجویی خود را وارد بفرمایید. ثبت نام بدون هزینه می‏باشد و گواهی دوره تا 3 روز بعد به صورت اتوماتیک به آدرس ایمیل شرکت کنندگان ارسال می‏گردد بنابراین بخش spam ایمیل خود را چک بفرمایید در غیر اینصورت تا یک ماه بعد از آن ایمیل خود به خود حذف می شود. .
در صورتی که شماره دانشجویی به درستی وارد نشود امکان شرکت در کلاس مجازی وجود نخواهد داشت.
 
در صورت غیبت بیش از 20 دقیقه، گواهی صادر نمی گردد.
 
مطابق مصوبات شورای ایمنی دانشگاه، کار در آزمایشگاه ها، کارگاه ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه صنعتی سهند در تمامی سطوح تحصیلی و  به هر عنوان، منوط به داشتن گواهی مربوطه خواهد بود. در ضمن براساس مصوبات شورای آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه، جهت تصویب عناوین سمینار، پایان نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع عملی، داشتن گواهینامه ایمنی آزمایشگاه مرتبط الزامی است.
هر دانشجو تنها مجاز به شرکت در یک دوره می باشد. تنها به افرادی گواهی شرکت در دوره صادر می شود که در سایت اینترنتی ثبت نام کرده باشند


 درج در سايت توسط : IT